torsdag, december 07, 2006

Allt är bara upp!


Känner du dig alltför glad så finns chansen att det försvinner lite när du lyssnar på Dirty Three´s låt Stellar. Det måste vara den finaste melankolin som skapats. Testa själv, men du måste ladda ner den eller köpa den först. Det är den just värd det serru.
Jippy!

Jag är happy, mycket happy, mest happy, trots lite hjärtont, det har inte med saken att göra. Tror ingen kan vara mer än jag. Jag vill sitta under vattentorn i tjockiskläder och titta på liten stad, kanske dricka varmt, pussas varm och prata med Jojo i becksvart natt. Vägen till mitt stjärthjärta går genom Sumpan och om mindre än en timme går tåget dit!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lite hjärtont har ingen dött av, det var en lögn.

Men en bra låt med Dirty Three. Det är fantastiskt med band som kan förmedla så mycket känslor utan att ha nån sång på sina sånger.

Anonym sa...

Även melankoli kan göra en människa glad ibland.

Puman sa...

Ser jag små små skrämmande hårstrån i bilden? :)

Anonym sa...

...så hur var det, där?

Hjortfot sa...

Det var fint Olof, fint!!!!