onsdag, juni 27, 2007

Chokladhjulets oönskade vinst, del 2

För den som inte förstått det innan. JAG HAR SÅ JÄVLA ONT I BALLEN!!!!!

Så är det, och inget vet. Jag hade firat med champagne och valpröv med hasselbackspotatis om de sagt " äckliga du, du har KLAMYDIA, grattis, men gör inte om det!

Nu ringde cepe-sköterska när jag stod i Hemköpskön och som vägrade ringa upp om fem minuter, när jag sa att jag var klar i kassan.!

Beskedet hon gav var, ingenting. Ingenting? hur kan det möjligen vara ingenting? Jag känner nånting!!! Hon var till och med tvungen att säga det så där surt som bara dryga pisstanter kan säga det.!

Jag hoppas att den här historien får ett snabbt slut, men jag undrar just det.

Mvh/
Muttanbarko

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju en tragedi för mig också, så jag drar hem till föräldrarna, slickar mina sår.