torsdag, augusti 02, 2007

Venusakrobatikens urbana mönster

Man springer omkring, sparkar smågrus, köper skivspelare som fungerar mediokert av nervös farbror, slänger lite skräp, sitter vansinnigt-fina-kvällar på klippor och finlandsfärjar med tjusigaste flickvännen, vi blir båtgalna, har löjligt roligt där, kör flyttbil, flyttar ihop, det blir bra och perfekt. Skärgårdstältar. Dala-Ove-träffar. Käkar glass med finaste vännerna, automatikrinn i näsan, vaknar mitt i natt tror att flickvän föds på nytt och blir dubbel likt tamagotchi när de pussats, ser skräckfilm, köper en gitarr, väntar på ljuva musikmixar från Danmark, ångestar över måndagens jobb.

Mvh/

Muttanbarko



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läste att massmördaren Ed Gein, från La Crosse, Wisconsin, hade gjort en kappa av en vagina och bröst (antagligen ett par stycken). Jag läste också att päls är på modet i år (här läste jag det: http://kerstinrosalia.blogspot.com/), nu undrar jag: kan man kombinera dessa två faktan? Kanske en fittkappa blir högsta modet i höst? Du säger, du är förvånad, well, det är inte jag: för inte så länge sedan trodde jag aldrig att jag skulle få se en modern kvinna i turban på stan, heller! Modeindustrin kan lura det mest cyniska blasésöderchicset att vad som helst är fint och trenditt.

Klart slut varulvstjut.

Laxask sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.