tisdag, juli 10, 2007

Flugsvindel i äppeltraktor

-Jag ringer från FRONT
-Vad sa du?
-Jo, jag sa att jag ringer från FRONT.
-Hur många gånger ska jag behöva säga att ni inte ska ringa hit?
-Du får ju ett par kalsonger gratis.
-Jag vill inte ha några kalsonger gratis.
-Men den här modellen har mycket bättre passform än de tidigare.
-Dumt att ni sålt kalsonger i flera år utan passform.
-Men du får ett par strumpor med på köpet, också helt gratis.
-Jag är inte intresserad tyvärr.
- Vad skulle få dig nöjd?
-Fem par kalsonger och tre par strumpor.
- Det är omöjligt, det kan jag inte göra. Till vilken adress ska jag skicka det?
-Du ska inte skicka något alls!

Vem bestämmer att de får hålla på så där?
Vet någon numret till Nix? Förra gången jag prövade blev det helt fel. Jag är inte begåvad nog.
Mvh/Muttanbarko



2 kommentarer:

smul sa...

jag hävdade bestämt att man kan inte abonnera på kallingar! Joho då så tanten, nej för på ett år får man 36 stycken och det behöver man inte. Jo då det är jättebra sa tanten. Nej sa jag och förresten är min sambo död..
Nej. sa tanten Jo sa jag eller i alla fall bortrest till nästa sommar.

De är fan ta mig inte kloka!

Anonym sa...

Jag hade hört att du var en fegis, men nu börjar jag tro annorlunda.