söndag, juli 08, 2007

Överskrift.

Jag väser ut min jazz!
Det är konstigt ändå, att det inte går att skriva överskrift på flickväns dator.
Ibland frågar jag Jojo vad som varit bäst under hennes dag, ibland sämst, men oftast bäst. Idag har mitt sämsta varit doktorbesöket som jag tvingades till tidigt i morse.
Det är väldigt väldigt få saker som man tvingas till eller MÅSTE göra. Det finns nästan inga sådana saker alls, så jag överdrev aningens. Jag var nästan tvungen att åka till doktorn.
Han var Nazi. Om det går, mer än den förra.
Jag kom på åtminstone två rader som jag borde ha sagt när han höll på där jag stod framåtlutad.

1. Det där kostar pengar, så lägg av, och börja inte igen förrän jag fått mina tusen spänn

2. "Are you using the whole fist, Doc?"

Det känns som om jag går på galenpiller.
Mvh/
Muttanbarko


Inga kommentarer: