torsdag, februari 01, 2007

Realistic dong

Jag känner mig lite som the Dude idag. Morgonrock, flåååtigt hår, oföretagsamhet, soffsittande och drick direkt ur paket.
Ett arbetslöshetsmongo, men det är helt okej liksom. Idag ska jag definitivt inte göra något vettigt. Ok?

Så... jag testar att fixa gratis biobiljetter på internetet, men för att få dom så måste man ju såklart göra sugiga motprestationer, som att "köp en dator och få tio poäng", när jag behöver 300, farao!

Löjligt många företagslänkar dyker upp: Min Bebis, Ginza, Svenskt kosttillskott, Megashop och efter tusen meningslösa till, slutligen Passion of Sweden där nyfikenheten tar överhanden, jag klickar in. Jippy!

Dra på trissor. Asså, jag ska inte dra för höga växlar på det här, för det är ju mest dildos och sånt ju. Jag fastnade bara så fantastiskt mycket för de omdömen som folk skrivit om sakerna de köpt.

"Sätter man den på väggen så håller sugproppen inte så länge. Jag tror det beror på att pungen är tung."

Galet.

Eller det här rätt så rationella omdömet om en buttplugg.

"Fick leveransen dagen efter att jag hade beställt! Bra pluggar och bra pris tycker jag."

Dagen har börjat.

Inga kommentarer: